Aesthetic Disorder

Right Here - Ashes Remain

I can see every tear you have cried
我可以看见你留下的每一滴眼泪

like an ocean in your eyes
在你的双眸中汇聚成了海洋

All the pain and the scars
have left you cold
刻下的伤痛和伤疤使你变的冷漠
I can see all the fears you face

through a storm that never goes

away
我可以看到
通过暴风的洗礼,那些恐惧在你脸上从未消匿。
Do not believe all the lies

不要被所有虚伪的存在欺骗

that you have been told
因为你会知道

I will be right here now
我一直在你身边

to hold you when the skyfalls down
即使天崩地裂,海动山倾也紧紧抱着你

I will always
be the One who took your place

我一直会是那个

填满你整个内心世界的人
When the rain falls

大雨倾盆时
I will not let go
我从未放开你的手

I will be right here
我一直在你身边
I will show you the way back home
我会带着你回到我们的爱巢

never leave you all alone
不再让你孤苦伶仃

I will stay until the morning
comes
我会伴你直至天明
I will show you how to live
again
带着你重视生活
and heal the brokenness within
并且安抚你内心的创伤

Let me love you when you come
undone
在你萎靡消沉时让我好好爱你
I will be right here now
我一直在你身边

to hold you when the skyfalls down
即使天崩地裂,海动山倾也紧紧抱着你

I will always
be the One who took your place

我一直会是那个

填满你整个内心世界的人
When the rain falls
大雨倾盆时

I will not let go
我从未放开你的手

I will be right here
我一直在你身边
When daybreak seems
so far away
陪伴你度过破晓前无尽的黑暗
reach for my hand
紧紧抓住我的手
When hope and peace begin to
fray
当希望破灭,和平不再
still I will stand
我一直都在,从未离开

will be right here now
我一直在你身边

to hold you when the skyfalls down
即使天崩地裂,海动山倾也紧紧抱着你

I will always
be the One who took your place

我一直会是那个

填满你整个内心世界的人
When the rain falls
大雨倾盆时

I will not let go
我从未放开你的手

I will be right here
我一直在你身边

评论
热度(5)

© Lynnfinne | Powered by LOFTER